De komende dagen wordt het erg warm. Vooralsnog blijft onze school gewoon open en worden de schooltijden niet aangepast. In het protocol van NAVAN staat dat de school gesloten wordt bij een code-rood-situatie. Vooralsnog is dit niet het geval.
We vragen u om de komende dagen een petje mee te geven voor tijdens het buitenspelen en uw kind goed in te smeren. Daarnaast kunnen de kinderen tijdens de lessen water drinken. We adviseren dan ook om een hervulbare waterfles mee te geven.
Tijdens de nachten zal het schoolgebouw extra worden geventileerd. Daarnaast zorgen we voor activiteiten waar geen grote inspanning van kinderen wordt gevraagd.
Tijdens de het eindfeest van komende vrijdag zorgen we voor verkoeling met water en delen we ijsjes uit.
Ieder schoolbestuur heeft een eigen protocol. Het kan dus zijn dat andere scholen een andere keuze maken.






