Afsluiting thema Blueschools en bekendmaking opbrengst sponsorloop

Praktische info maandag 29 juni

Helaas ging het eindfeest van vrijdag niet door in verband met het extreme weer. Gelukkig is de ouderwerkgroep erin geslaagd om alle festiviteiten te verplaatsen naar komende maandag. 

We starten om 8:30 uur op het schoolplein. (We starten dus buiten) We maken dan de opbrengst van de sponsorloop bekend en sluiten het thema ’gezonde en schone oceaan’ af. Ouders zijn hierbij van harte welkom! 

Daarna gaan de bouwen bij toerbeurt over een hindernisbaan op het veld en worden ze getrakteerd op een ijsje. 

Om 12:15 uur zwaaien we met de hele school de leerlingen van leerjaar 8 uit. Voor de andere kinderen gelden op deze dag de normale schooltijden. 

De OWG kan nog wat extra handen gebruiken bij het opbouwen om 8 uur. U bent van harte welkom! 

Tip: geef uw kind een pet mee tegen de zon en smeer uw kind ’s ochtends goed in. 

Tot maandag! 

waterfun waterfun